miércoles, 23 de febrero de 2011

EL HECHIZO DE CAISSA de Fernando Ortega.


El autor, Fer Ortega.

Demà publiquen el llibre d'un amic meu. És el seu primer llibre i a tots ens fa molta il.lusió. Ens coneguerem al curs de novel.la històrica que imparteix a l'Iber Antonio Penadés (el que està fent Carlos ara) i des d'aleshores ens trobem en tots els "saraos" literaris que s'organitzen a València. Estic molt content (i envejós tot hi ha que dir-lo, perque ell ja l'ha acabat i a més se l'han publicat i jo encara estic a voltes amb el meu primer manuscrit) I vos convide a tots a comprar-lo i a llegir-lo, perque és un molt bon llibre.

I de què va vos preguntareu. Fer, l'autor, és un gran amant i un gran jugador d'escacs i la seua novel.l té molt a veure amb aquest món, encara que qualsevol neòfit pot entendre-lo i seguir la trama perfectament.

A més, pe a fer-vos una idea té un blog on va plasmar tot el seu procés creatiu i que és força interessant. Podeu donar-li una ullada fent click ací.

La presentació serà dijous que ve i esteu tots convidats. Ací vos deixe l'invitació. Jo no faltaré.

No hay comentarios: